Публикации
Challenges for the development of community centres (chitalishte) In the conditions of COVID-19
,
Entrepreneurship 2021: 56-63.
(Co-author/s: Благовеста Коюнджйска-Давидкова)
Статистически величини (теория, решени и нерешени задачи). България: Пропелер, 2020
(Съавтор/и: Рая Мадгерова, Ани Атанасова)
ценова политика на предприемаческия бизнес. България: Неофит Рилски, 2020
Оценка на маркетинговия потенциал на туристическите агенции
,
Икономика и управление, бр. 1 2015: 13 - 25.
Analysis of the customer satisfaction of the hotel products in Bulgaria
,
Economic processes management, International scientific e-journal, № 2 (7) 2015: .
(Co-author/s: Диляна Янева)
Маркетинг в предприемаческата дейност. България: Неофит Рилски, 2014
Статистика в туризма. България: Неофит Рилски, 2014
(Съавтор/и: Рая Мадгерова)
Комуникационната политика на хотелиерския бизнес
,
Икономика и управление, бр. 1 2014: 58-62.
Дефиниране, характеристика и проблеми на семейния бизнес
,
Икономика и управление, бр. 2 2014: 97-105 .
(Съавтор/и: Рая Мадгерова)
Изследване на влиянието на външните фактори за конкурентоспособност върху маркетинговия потенциал на предприятията
,
Управление и устойчиво развитие, бр. 1 2014: 43-50 .
(Съавтор/и: Райна Димитрова)
State and Trends in the Development of Entrepreneurship in the South-West Planning Region of Bulgaria
,
Journal of Management and Marketing, Sci-Pub Journals (EBF), Volume 1, Issue 1, November 30 2013: 42-53.
(Co-author/s: Райна Димитрова)
Opportunities for improvement of the pricing policy of travel agencies in cultural tourism
,
Journal of Romanian Economic and Business Review (REBE), Special issue 1 2013: 81-87.
Актуални проблеми на управлението на маркетинговата дейност на хотелиерския бизнес
,
Годишник на СУБ , Благоевград 2013: 49-56.
Сегментирането като инструмент за ефективна маркетингова политика в хотелиерството
,
Предприемачество, бр.1-2 2013: 86-98 .
Имиджът като източник на конкурентно предимство в хотелиерството
,
Предприемачество, бр.1-2 2013: 70-76.
Особености на бенчмаркинга в туризма
,
Предприемачество, бр.1-2 2013: 33-40.
(Съавтор/и: Илинка Терзийска)
Оценка на иновационната дейност на предприемаческия бизнес
,
Икономика и управление, бр. 3 2013: 20-25.
Ролята на маркетинга в антикризисното управление на хотелиерския бизнес
,
Икономика и управление, бр. 1 2013: 18-23.
Изследване на влиянието на маркетинговия потенциал върху конкурентоспособността на хотелиерските предприятия
,
Икономика и управление, бр. 2 2013: 22-31.
(Съавтор/и: Райна Димитрова)
Дистрибуционна политика на хотелиерския бизнес
,
Икономика и управление, бр. 4 2013: 23-28.
Организация и управление на малкия бизнес. България: Лангов, 2012
(Съавтор/и: Рая Мадгерова, Георги Георгиев, Елена Каращранова, Илинка Терзийска, Елена Ставрова, Райна Димитрова)
Проблеми на малкия бизнес. България: Лангов, 2012
(Съавтор/и: Рая Мадгерова, Елена Каращранова, Елена Ставрова, Райна Димитрова)
Evaluation of the consumers' attitudes towards the products of alternative tourism in national park "Rila"
,
Scientific journal № 658, Economic problems of tourism, Vol. 1 (17) 2012: 77-85.
(Co-author/s: Райна Димитрова)
Possibilities to overcome the seasonal employment in tourism in Bulgaria
,
Scientific journal № 773, Service Management, Vol. 9 2012: 101-117.
(Co-author/s: Райна Димитрова)
Човешките ресурси – важен инструмент за формирането на ефективна маркетингова политика на туристическите предприятия
,
Икономика и управление, бр. 4 2012: 58-61 .
(Съавтор/и: Диляна Янева)