Публикации
"Аудио (р)еволюция насред инфодемия"
,
"Светът в криза" - Сборник доклади от Международна научна конференция "Светът в криза: политики и медийни отражения (29.януари 2021г.) 2024: 115-144.
"Интерсубективността – интегрален функционален център на комуникационната система"
,
Сборник доклади от научна конференция „ЗНАНИЕ, НАУКА, ИНОВАЦИИ, ТЕХНОЛОГИИ” Proceedings of Knowledge, Science, Innovation, Technology Conference 2023: 280-297.
"GDPR - медийни стандарти и медийни употреби"
,
сб. от Годишна университетска научна конференция на НВУ 2021: с. 2034-2044.
"Проекции на субкултурния феномен Visual Kei в японската реклама. Случаят The Gazette и Gem Cerey
,
сб. Философия на фантастичното:визуализация в изкуството, съст. С.Кръстева и кол. 2013: с. 163-195.
(Съавтор/и: Савина Котева)
"Семиотика на механичната образност"
,
Годишник на СУБ – Бл-ад ”Наука – образование – изкуство”(I Balkan Scientific Conference “ The Science, the Education and the Art in 21 `st Century”, 22-24 June, 2007) 2010: с. 298-306.
"Адвертологията в социокултурно-психологическото поле"
,
сб. доклади от Юбилейна научна конференция Границите на културологията по повод 15 години специалност “Културология”, ЮЗУ “Н. Рилски” и в памет на проф. Вл. Кунчев 2010: с. 18-23.
"Невербалният рекламен символ – персонифициран модел за свят"
,
сб. доклади Семантика, естетика, култура, в чест на проф. д.н. Валентин Ангелов 2010: с. 174-199.
"PR на рекламата. (Невербалният символ като възкресение на рекламния бизнес. Точки на пресичане) "
,
Научни известия 2008: .
"Семиотика на общуването. Идентификация и идентичност в глобалното интернет пространство"
,
Годишник на СУБ – Благоевград “Наука – образование – изкуство” (I Balkan Scientific Conference “The Science, the Education and the Art in 21`st Century”, 22-24 June, 2007) 2007: с. 251-269.
Икономика на вниманието, или как онлайн рекламата конструира глобализирания киберчовек""
,
Сборник доклади от Международна научна конференция ,съст. проф. Софка Матеева и кол. 2006: с. 241-247.
"Лъжата на съзнанието или съзнанието като лъжа (Психоанализата на Зигмунд Фройд като херменевтика на културата)"
,
сп. за хуманитаристика "Югозападни листи" 2006: с. 75-80.
"Медии и личност. Ефектите на информирането като вторично обозначаване"
,
// Сб. доклади от ІІІ Национална конференция с международно участие Личност, социална среда, активност, съст. проф. Петър Николов 2006: с. 23-28.
"Рекламата като културен модел в условията на европейската интеграция. Нови предизвикателства"
,
сп. Връзки с обществеността, образование и обществено обслужване 2001: с. 18-21.
"Рекламата като масовокултурна знаковост. Механизми на интерпретацията"
,
Годишник на факултета по изкуствата, Т. 1 – Културата и предизвикателствата на новия век, съст. Мария Вълкова, Васил Марков, Лъчезар Антонов 2001: с. 359-362.