Публикации
КЪМ ПОЗАБРАВЕНАТА „ТЕОРИЯ ЗА ГРУПОВОТО РАЗВИТИЕ“ НА У.БЕНИС И Х.ШЕПАРД
,
Yearbook of Psychology 2023: 1-7.
Влияние на семейния статус върху връзката между тревожността и бърнаут синдрома при лица от различни професии
,
„ПОСТГЛОБАЛНОСТ: КРИЗА И БЪДЕЩЕ“ 2023: .
(Съавтор/и: Николова Симона )
Изследване на връзката между тъмната триада и агресията при жени, осъдени за насилствени престъпления в български затвор
,
Psychological Thought, South-West University “Neofit Rilski” 2023: 155-177.
(Съавтор/и: Zaimova-Tsaneva E, Himena Pop Al., T.Todorov, V.Vladimirova, S.Mavrodiev)
Психокорекция на девиантността в поведението. : ЮЗУ" Неофит Рилски" Благоевград,ISBN 978-954-00-0311-5 , 2022
Influence of remote education on Motivation for success, Self-efficiency and Burnout syndrome in Bulgarian teachers
,
Transformation and challenger in the Global world 2022: pp 250-256.
Агресивното поведение в началната училищна възраст през погледа на учителите
,
KNOWLEDGE – International Journal, Institute of Knowledgewledge Management 2022: 267-272.
(Съавтор/и: Николова Симона )
An investigation of job satisfaction in greek primary school teachers in relation to demographic characteristics
,
Yearbook of Psychology 2022: 187-200 .
(Co-author/s: S.Nikolova)
Влияние на самоуважението върху избора на поведение на учителя в ситуация на тормоз в класната стая
,
KNOWLEDGE – International Journal 2022: 207-214 .
Психосоматични и поведенчески промени при жертвите на кибертормоз
,
KNOWLEDGE – International Journal, Institute of Knowledgewledge Management 2021: pp 241-267 .
Синдром на бърнаут при учители от специални училища в Република Гърция в ситуация на социална изолация
,
KNOWLEDGE – International Journal 2021: pp 925-931 .
(Съавтор/и: Николова Симона , Неранзи Евридики )
Психичнопрофесионална пригодност за работа. България: ЮЗУ" Неофит Рилски" Благоевград, 2020
Диjагностика на личността со девиjaнтно однесуване. Република Северна Македония: МСУ "Гаврило Романович Державин" Свети Николе, Македония, 2020
Феноменът "кибертормоз"- съвременна наративна форма на агресивност в училищна среда
,
Проблеми на постмодерността 2020: 41-61.
Relationship between Self-esteem and Job Satisfaction among Academic Staff in Public and Private Universities
,
IOSR Journal of Humanities And Social Science (IOSR-JHSS) 2020: 47-52 .
(Co-author/s: Zebide I, Mancheva R., Stankovska G.)
Комплексен подход в определянето на психичнопрофесионалната пригодност за работа
,
Yearbook of Psychology 2020: рр 94-98 .
Manuai mjet diagnostikues per femijet dhe adoleshentet me sljellje devijante. Albania: Shtepia Boutuese "Rama Graf" ,Elbasan, 2020
(Co-author/s: lindita Ibrahimi)
Полови различия в личностния профил на юноши с делинквентно поведение
,
Multidisciplinary Journal of Science, Education and Art 2019: 626-634.
Differences in aggression According to the level of global Self-esteem
,
Issue 12, e-Journal VFU 2019: 1-16.
Five component Model for diagnostics of Deviance in behavior
,
International journal, Institute of Knowledge Management 2019: pp. 573-577 .
Differences in Aggression according to the level of global Self – esteem
,
e-Journal VFU, Psychology and Social Activities 2019: pp 1-16 .
(Co-author/s: ,S.Nikolova, , V.Kasiora )
Взаимосвязь между агрессией и самооценкой межличностных отношений подростков
,
Актуальные проблемы педагогики и психологии, Москва,МГИК, ISBN 978-5-94778-462-6 2018: 22-29.
Студентската академична мотивация през призмата на самоефективността
,
Проблеми на постмодерността,т.VIII,бр.1,93-102,ISSN 1314-3700, ISSN:131370 2018: 93-102.
(Съавтор/и: Биляна Йорданова)
Модел за „структурна класификация на методите за диагностика на девиантната личност“
,
Международна научна конференция „Предизвикателства и перспективи пред съвременната психология“ 2018: .
Диагностика на личността с девиантно поведение. България: ЮЗУ" Неофит Рилски" Благоевград, 2017
Структурная модель для диагностики лиц с девиантным поведением
,
Актуальные проблемы педагогики и психологии 2017: стр. 85-94.
За професионалната психодиагностика. България: ЮЗУ" Неофит Рилски" Благоевград, 2016
Локализация на контрола и копинг-стратегии при административни работници
,
Лидерство и организационно развитие 2016: с.1304-1311.
Possibilities for application of Synergy in the study of the human psyche
,
МЕЃУНАРОДЕН ДИЈАЛОГ: ИСТОК - ЗАПАД» (ПСИХОЛОГИЈА И ОБРАЗОВАНИЕ) 2016: с.37-40 .
(Co-author/s: Ana Chuchcova)
Идеите на Л.С.Виготски-методологична основа за психокорекция на отклоняващото се поведение
,
Делото на Л.С.Виготски-световен принос в психологията и педагогиката 2016: 167-176.
Влияние на екстраверсията, интроверсията и типа мислене върху професионалните интереси на учениците
,
Годишник на СУБ - клон Благоевград 2015: 15-23.
Тревожност, самоуважение и коппинг-стратегии при учители
,
психологията -традиции и перспективи 2015: 118-125.
Влияние на родителските стилове на поведение върху агресията при юноши
,
Психологията-традиции и перспективи 2015: 125-132.
(Съавтор/и: Фахед Абдула Салем)
Склонност към отклоняващо се поведение при подрастващи с различен социален статус
,
Годишник "Наука-образование-изкуство" 2014: 14-25.
Емоционална толерантност в конфликтни ситуации
,
Годишник по психология на ЮЗУ "Н. Рилски" 2014: 62-70.
Комуникативна толерантност в ситуации на фрустрация и конфликт
,
Годишник Наука-Образование-Изкуство 2013: 14-25.
Парадигмата интернет зависимост
,
Годишник по психология на ЮЗУ "Н. Рилски" 2013: 134-146.
(Съавтор/и: Влатко Арнаутовски)
Компютърната зависимост при подрастващите
,
Годишник по психология на ЮЗУ "Н. Рилски" 2013: 122-134.
Психология на девиантното поведение. България: ЮЗУ" Неофит Рилски" Благоевград, 2013
Социалните норми-детерминанти на девиантното поведение
,
Годишник по психология на ЮЗУ "Н. Рилски" 2012: 143-160.
Референтна група и междуличностни отношения при подрастващи, лишени от родителски грижи
,
Годишник по психология на ЮЗУ "Н. Рилски" 2012: 210-222.
(Съавтор/и: Нанка Стоянова )
Личностни особености на студенти в конфликтна ситуация
,
сб.Приложната психология: възможности и перспективи 2012: 314-323.
Социално-психологически характеристики на български и ромски подрастващи с противообществени прояви
,
Годишник по психология на ЮЗУ "Н. Рилски" 2011: 84-104.