Публикации
Приложение на диференцирания подход в работата със студенти от специалности НУПЧЕ и ППЧЕ в ЮЗУ
,
Д. Г. Димитров, А. Трапицина и др. (ред.). Личностно развитие на учениците в съвременното образование и общество 2015: 114 – 120.
(Съавтор/и: Ася Цветкова)
Motivation Dynamics in the Conditions of Mixed (Electronic and Traditional) Foreign Language Education.
,
ITRO Journal 2013: 287-294.
(Co-author/s: Николай Цанков)
Cleanliness and Purity in the Morality Metaphor System.
,
Lachout, M. (Hrsg.), Aktuelle Tendenzen der Sprachwissenschaft 2013: 267-284.
The process aspects of communication as a phenomenon and as a concept
,
Чуждоезиково обучение 2013: 173-183.
Моделирането и метафоризирането в учебното познание – една пресечна точка. В: Личностно развитие на учениците в съвременното образование и общество (том V), УИ „Неофит Рилски”, Благоевград, ISSN 1314-1996, (121-129).
,
Личностно развитие на учениците в съвременното образование и общество 2011: 121-129.
(Съавтор/и: Цанков, Н., М. Левунлиева)
Конструктивистката идея и методът на интелектуалните карти
,
Сб. статии от научната сесия на катедра „Педагогика” 2010: .
(Съавтор/и: Николай Цанков)
Моделирането и метафоризирането в учебното познание – една пресечна точка.
,
Сб. статии от научната сесия на катедра „Педагогика” 2009: .
(Съавтор/и: Николай Цанков)
Междуезикови аналози при пословиците и поговорките: проблеми и възможности за приложение в чуждоезиковото обучение
,
Личностно развитие на учениците в съвременното образование и общество 2009: 157 – 170.
(Съавтор/и: Ася Цветкова)
Ролята на дидактическото моделиране в ранното чуждоезиково обучение
,
Пешехонова, Н. А, О. И. Шамонаева (ред.), Моделирование в учебно-воспитательного процесса в ВУЗЕ и школе 2009: .
(Съавтор/и: Я. Рангелова, А. Цветкова, Н. Цанков )
Типове опозитивност в семантичните полета „човешки взаимоотношения” в българския и английския език
,
Юбилеен сборник на Филологически факултет по повод 20-годишнината на специалност „Българска филология” 2009: 168 – 182.
Semantics and Morphology of Liquid Time
,
Orbis Linguarum 2008: 24 – 30.
Creating an awareness of the metaphorical encoding of experience through vocabulary teaching
,
Годишник на Филологическия факултет 2007: 307 – 320.
Towards the use of the model method in the teaching of English grammar and vocabulary. Bulgaria: South-West University Publishers, 2007
(Co-author/s: Nikolay Tsankov)
Стимулиране на комуникативно- речевите умения на студентите, изучаващи английски език на ниво начинаещи
,
В – Педагогическото образование в България – състояние и тенденции 2007: 299 – 301.