Публикации
„Бягство от рекламата“
,
сб. Управленски и маркетингови проблеми в изкуството 2019: 29-34.
"Политическата реклама като прах за пране"
,
сб. Управленски и маркетингови проблеми в изкуството 2018: 62-68.
„Хуморът в рекламата „
,
сборник АМТИ 2017: стр 65-72.
"Българската телевизионна рекракама и националната идентичност". България: Университетско издателство "Неофит Рилски" Благоевград, 2017
„Образи от българските реклами”
,
сборник АМТИ 2016: 134.144.
„Образы болгарской идентичности в современной телевизионной рекламе „.
,
Издательство Казанского университета 2015: 458-465.
„Новото усещане за реалност в ерата на дигиталните технологии.”
,
сб. Изкуството и културата като ресурс за постигането на общество с икономика на знанието. 2015: 70 -81.
"Елементи на монтажа". България: Университетско издателство "Неофит Рилски" Благоевград, 2002