Публикации
Творческият процес при работата с басня в началното училище
,
Елец 2024: 220-226.
Classification of literature lessons in elementary school
,
Наука. Управление. Образование 2024: 50-59.
Типове уроци в обучението по български език и литература в началното училище. България: Образование и Познание, 2024
Influence of out-of-class reading on students' creative development
,
XIII Международная научно-практическая конференция "Шамовские педагогические чтения научной школы управления образовательными системами" - първа част. Москва 2023: 254-256.
Диагностика на уменията за писмен преразказ в четвърти клас
,
Сб. Гносеологические основы образования, Липецк 2023: 195-203.
Характерни особености на уроците по четене и писане в първи клас
,
Сб. Гносеологические основы образования, Липецк 2023: 204-210.
Тестът - форма за констатиране уменията на учениците в четвърти клас за "четене с разбиране"
,
Сп. Детска градина & Училище, № 1 2023: 5-15.
Формиране на умения за четене с разбиране в първи клас
,
Сп. Multidisciplinary journal of science, education and art 2023: 135-142.
Методически насоки в работата с художествено произведение в началното училище
,
Шамовские чтения 2023: 122-126.
Творческата дейност в обучението по четене в първи клас
,
Сп. Детска градина & Училище, № 5 2023: 3-14.
Приложение на образователните софтуери в обучението по български език и литература в началното училище
,
Псковский государственый университет 2023: 57-62.
Проектната дейност в обучението по български език в началното училище
,
Сб. Гносеологические основы образования, Липецк 2022: 196-201.
Система от критерии, показатели и задачи за стимулиране развитието на творческия процес при четвъртокласниците
,
Сп. Детска градина & Училище, №2 2022: 3-17.
Етапност при изпълнението на творчески дейности от учениците в четвърти клас
,
Сп. Детска градина & Училище, № 3 2022: 27-36.
Стихотворенията - възможност за разкриване творческия потенциал на учениците в началното училище
,
Сп. Детска градина & Училище, № 3 2022: 3-16.
Възможност за приложение на STEM обучението по учебния предмет Български език и литература в началното училище
,
Сб. Развитие креативности личности в современном цифровом мультикультурном пространстве 2022: 69-73.
Творческият процес в обучението по литература в началното училище
,
Региональная культура как компонент содержания непрерывного образования 2022: 211-216.
Приказният жанр - фактор за стимулиране развитието на свързаната реч и творческите умения при учениците в началното училище
,
Сп. Детска градина & Училище, № 1 2021: 12-28.
Трудности у студентов - будущих педагогов в разработке уроков болгарского языка и литературы в начальной школе.
,
XIII Международная научно-практическая конференция "Шамовские педагогические чтения научной школы управления образовательными системами" - първа част. Москва 2021: 242-246.
Влияние на интерактивния метод работа по групи в обучението по четене в първи клас
,
Сп. Детска градина & Училище, №2 2021: 3-13.
Четенето - предпоставка за стимулиране развитието на комуникативноречевите умения при учениците в началното училище
,
Knowledge International Jornal, Vol.46.2 2021: 283-291.
Предизвикателствата, поставени пред четенето с разбиране (Количествен и качествен анализ)
,
Сп. Детска градина & Училище, № 3 2021: 3-17.
Диагностициране на усвоените знания по литература при учениците в IV клас чрез тестова проверка
,
Сп. Педагогика, № 6 2021: 761-776.
Значение на четенето с разбиране в системата на функционалната грамотност
,
Сб. Современные ориентиры и проблемы дошкольного и начального образования, Липецк 2021: 168.
Психология на творческия процес в началното училище
,
Псковский государственый университет 2021: 83.
Видове уроци в обучението по български език и литература в началното училище
,
Сб. Образование и изкуства: традиции и перспективи. Втора научно-практическа конференция, Софийски университет 2021: 298-308.
Литературните приказки - средство за развитие на творческите умения при учениците в четвърти клас
,
ЮЗУ "Неофит Рилски" 2021: 336-341.
Стимулиране творческата дейност на учениците в 4. клас посредством работата върху художествени произведения. България: УИ "Неофит Рилски", 2021
Срещани трудности при четвъртокласниците при четенето с разбиране на непознат текст (Сравнителен анализ)
,
Сп. Педагогика, № 6 2020: 835-846.
Развитие на творческите способности на учениците в началното училище посредством работата върху трансформиращ преразказ
,
Сб. Гносеологические основы образования, Липецк 2020: 161-165.
Стимулиране на креативността на учениците в IV клас чрез съчиняването на приказка по аналогия
,
Сп. Детска градина & Училище, №2 2020: 21-31.
Съчинението - фактор за развитие на креативността при учениците в IV клас
,
Сп. Детска градина & Училище, №1 2020: 3-13.
Творческата дейност при съставянето на тестове в обучението по български език и литература в началното училище
,
Knowledge International Jornal, Vol. 38.2 2020: 459-469.
Творческата дейност в обучението по български език и литература в първи клас
,
Сборник доклади от Научно-практическа конференция, УИ "Св. Климент Охридски" 2020: 995-1003.
Стимулиране творческата активност при учениците в началното училище посредством работата върху литературни произведения от различни жанрове
,
Сб. Современные ориентиры и проблемы дошкольного и начального образования, Липецк 2020: 204-209.
The project activity in education of reading in first grade
,
Knowledge International Jornal, Vol.42.2 2020: 413-419.
Значение на художествената литература за развитието на творческите заложби на учениците в началното училище
,
Сп. Педагогически новости, №1 2020: 34-46.
Стимулиране творческата активност на четвъртокласниците чрез проектна учебна дейност по четене
,
Сп. Предучилищно и училищно образование, № 1 2019: 30-42.
Влияние на проектната учебна дейност върху литературното развитие на учениците
,
Сп. Детска градина & Училище, № 1 2019: 3-15.
The curriculum project - means for the development of creative abilities in schools in the initial school
,
Knowledge International Jornal, Vol. 30.2 2019: 367-371.
Тестът - форма за констатиране уменията на учениците в IV клас за четене с разбиране
,
SMART EDUCATION, №1 2019: 61-70.
Verefication the skills of reading requirements on the basis of the test form of work. : Сб. Общество и образование в XXI век: Опыт прошлого - взгляд в будущее, Псков - I част, 2019
Варианти на творчески задачи в обучението по български език в началните класове
,
Сп. Детска градина & Училище, № 3 2019: 43-62.
Развитие на функционалната грамотност чрез работата по учебни проекти в началното училище
,
Сп. Педагогически опити, том.2 2018: 55-60.
Обучението по български език и литература в четвърти клас - фактор за формирането на ключови за учениците компетентности
,
Knowledge International Jornal, Vol. 26.2 2018: 603-607.
Етапност за диагностициране уменията за четене с разбиране при учениците в IV клас чрез проектна учебна дейност
,
Knowledge International Jornal, Vol. 28.3 2018: 887-894.
Приложение на образователните софтуери в обучението по български език и литература в началното училище
,
SMART EDUCATION, № 3 2018: 62-67.
Развитие на четивната грамотност на учениците чрез проектна учебна дейност . България: Образование и Познание, 2018
Педагогически възможности за развитие на четивната грамотност
,
Knowledge International Jornal, Vol. 20. 1 2017: 387-390.
Формиране и развитие на функционалната грамотност в контекста на личностноориентирания подход в образованието
,
Сп. Педагогика, №5 2016: 695-702.
Ролята на играта в контекста на проблема за функционалната грамотност на учениците в начална училищна възраст
,
Knowledge International Jornal, Vol. 12.2 2016: 385-388.
Интердисциплинарната идея в процеса на формиране и развитие на функционалната грамотност
,
Сборник доклади на студентска и докторантска научна сесия - СДНС, Технически факултет 2016: 187-193.
Проектнобазираното обучение в условията на екипната организация
,
Knowledge International Jornal, Vol. 14.1 2016: 131-135.
Философия на прагматизма и методът на проектите в педагогическата теория
,
Сборник с доклади - ЮЗУ "Неофит Рилски" 2016: 231-236.
Въображението като фактор за развитие на творческите способности при учениците в начална училищна възраст
,
Лаборатория за наука 2015: 295-302.
Проблемът за функционалната грамотност на ученика в педагогическото пространство на съвременното начално училище
,
Сп. Педагогически новости, № 1 2015: 72-81.
Етапност на овладяване на четивната грамотност при учениците в начална училищна възраст, разгледана в контекста на функционалната грамотност
,
"Педагогическата наука - теория и практика", №3 - Годишник на Факултета по педагогика 2015: 205-209.