Avatar

гл.ас. д-р Динка Златева

Email: didi210 swu.bg


Публикации

INNOVATIVE ASPECTS OF ONLINE MARKETING , Macedonian International Journal of Marketing 2017: 31-40. (Co-author/s: Радослав Владов)
Епохата на креативността. България: Авангард Прима, 2017 (Съавтор/и: Манол Рибов, Невена Кръстева, Преслав Димитров, Мария Станкова, Милена Филипова, Христина Бойчева)
Digital bank marketing in the context of the circular economy , 7th International Scientific Conference: “Contemporary Aspects of Circular Economy” 2017: . (Co-author/s: Елена Ставрова, Радослав Владов)
ETHICAL ASPECTS OF DIGITAL MARKETING IN THE CONTEXT OF ONLINE BANKING , 5th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON DIGITAL CULTURE AND SOCIETY 2017: . (Co-author/s: Елена Ставрова, Радослав Владов)
Съвременни тенденции в развитието на туризма. : Тракия - М, 2016 (Съавтор/и: Манол Рибов, Невяна Кръстева, Стоян Маринов, Мария Станкова, Соня Милева, Мариана Янева, Преслав Димитров, Лилия Терзиева, Диане Найс, Еленита Великова, Петя Иванова, Ирена Емилова, Елена Александрова, Гергана Ангелова)
Online marketing as a part of the value chain in the banking sector , Macedonian International Journal of Marketing 2016: 45-52. (Co-author/s: Елена Ставрова)
Banking innovations key channel specifics trends , Macedonian International Journal of Marketing 2016: 68-74. (Co-author/s: Елена Ставрова, Радослав Владов)
Financial innovations and banking value chain channels of distribution , 3 rd International Conference on Innovation and Entrepreneurship in Marketing & Consumer Behaviour (ICIEMC) – 2016 2016: 183-197. (Co-author/s: Елена Ставрова)
YOUTH AND THE GAMBLING , Ninth International Conference: KNOWLEDGE CAPITAL OF THE FUTURE 2016: . (Co-author/s: Елена Ставрова, Lindita Durmishi)
ENTREPRENEURSHIP, INNOVATION AND ONLINE MARKETING AS FACTORS TO INCREASE THE COMPANIES’ COMPETITIVENESS , Sixth International scientific conference: The posible, the real and the virtual in the modern world: proceedings 2016: 124-124. (Co-author/s: Ани Атанасова, Виктория Калайджиева)
Комуникационна политика. България: Югозападен университет "Неофит Рилски", 2016
МАРКЕТИНГЪТ В СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА ОНЛАЙН ПОЗИЦИОНИРАНЕ , ДЕСЕТА НАУЧНО-ПРИЛОЖНА КОНФЕРЕНЦИЯ С МЕЖДУНАРОДНО УЧАСТИЕ “ ИНВЕСТИЦИИ В БЪДЕЩЕТО '2015” 2015: 221-226.
The role of off-line and online strategies for successful product positioning , International Scientific E-Journal “Economic Processes Management” 2015: . (Co-author/s: Диляна Янева)
STRATEGIES FOR SUCCESSFUL ONLINE PRODUCT POSITIONING. BUILDING TRUST IN ONLINE DISCOURSE , Macedonian International Journal of Marketing 2015: 47-54. (Co-author/s: Кремена Георгиева)
ONLINE ADVERTISING TRENDS IN WEB 2.0 WORLD , Fifth International Scientific Conference: „NEW SPACE IN ART AND SCIENCE” 2015: 3-11.
Изграждане на онлайн идентичност на бранда , World Forum for a Sustainable Society/ 18th Annual Conference - Social Sustainability through Competitiveness with Qualitative Growth 2015: .
Предизвикателствата на маркетинга в социалните мрежи , ТРЕТА МЕЖДУНАРОДНА КОНФЕРЕЦИЯ „ДИГИТАЛНА КУЛТУРА И ОБЩЕСТВО” - Center Newmedia, SWU - Blagoevgrad 2014: .
WAYS OF SHAPING CONSUMER ATTITUDES ON THE INTERNET , III Международна научна конференция УКРАЙНА – БЪЛГАРИЯ – ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ: СЪВРЕМЕННО СЪСТОЯНИЕ И ПЕРСПЕКТИВИ 2014: 46-52.
Техники за генериране на трафик към сайтове , Наука и общество, Годишник научни трудове на БКОНК 2014: .
Activating the consumer behavior on the Internet through the process of interaction , International Scientific Conference Cultural Corridor Via Diagonalis. Cultural Tourism Without Boundaries 2013: 307-313.
Добрите практики в пъблик рилейшънс комуникациите в пивоварния сектор в ЕС , Наука и общество, Годишник научни трудове на БКОНК 2013: 168-185.
Improving the competitive advantage of the company through information service and support. Сърбия: Faculty of Economics - University of Niš, 2012 (Co-author/s: Милена Филипова)
Особености на пъблик рилейшънс и необходимостта им в изграждането на креативен диалог на пивоварните компании с публиките , сп. "Икономика и управление" 2012: 86-114.
Методологически въпроси на системата за управление на пъблик рилейшънс в пивоварното предприятие. България: Университетско издателство "Неофит Рилски", Благоевград, 2012
Проектиране и внедряване на система за управление на пъблик рилейшънс. България: Университетско издателство "Неофит Рилски", Благоевград, 2012
Планиране в сферата на икономиката. България: Университетско издателство "Неофит Рилски", Благоевград, 2011 (Съавтор/и: Илия Димов, Рая Мадгерова, Мариана Ушева, Диляна Янева)
Състояние и развитие на теоретичната мисъл за пъблик рилейшънс, сп. „Икономика и управление“ , сп. "Икономика и управление" 2011: 89-98.

Проекти

(573897-EPP-1-2016-1-BG-EPPKA2-CBHE-JP) (573897-EPP-1-2016-1-BG-EPPKA2-CBHE-JP ) “Licence, Master professionnels en formation ouverte et à distance pour le développement du tourisme durable en Chine, au Vietnam et au Kirghizstan - LMPT”

Период на провеждане
15.10.2016 - 14.10.2019 г.
Форма на участие
Изследовател
Финансиран от
European Commission
Бюджет
1937219,90 лв.

(BG05M20P001-2.002-0001) (BG05M20P001-2.002-0001) Студентски практики - Фаза 1

Период на провеждане
26.09.2016 - 31.12.2017 г.
Форма на участие
Академичен наставник
Финансиран от
ОП НОИР
Бюджет
37000000,00 лв.

(BG051PO001-3.3.07-0002) Студентски практики

Период на провеждане
01.11.2014 - 30.11.2015 г.
Форма на участие
Академичен наставник
Финансиран от
МОН, финансиран по ОП "Развитие на човешките ресурси", съфинансиран от Европейския социален фонд
Бюджет
50000000,00 лв.

(BG051PO001-3.1.07-0037) „Модел за взаимодействие за повишаване пригодността за реализация на студентите между Стопанския факултет при ЮЗУ „Неофит Рилски“-Благоевград“ и представители на бизнеса от Благоевградски регион в контекста на динамичен пазар на труда“, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Актуализиране на учебните програми във висшето образование в съответствие с изискванията на пазара на труда“

Период на провеждане
15.05.2013 - 30.05.2015 г.
Форма на участие
Член на екипа от преподаватели-експерти
Финансиран от
ОП "Развитие на човешките ресурси"
Бюджет
169327,00 лв.