Публикации
Работилницата Улогата на иновациите како развоен двигател - Online marketing in financial innovations. Македония: European University Republic of Macedonia, Skopje, 2019
(Съавтор/и: Елена Ставрова)
Дигитализация на маркетинговите комуникации. България: Югозападен университет "Неофит Рилски", 2019
Епохата на креативността. България: Авангард Прима, 2017
(Съавтор/и: Манол Рибов, Невена Кръстева, Преслав Димитров, Мария Станкова, Милена Филипова, Христина Бойчева)
ETHICAL ASPECTS OF DIGITAL MARKETING IN THE CONTEXT OF ONLINE BANKING
,
5th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE ON DIGITAL CULTURE AND SOCIETY 2017: .
(Co-author/s: Елена Ставрова, Радослав Владов)
Съвременни тенденции в развитието на туризма. : Тракия - М, 2016
(Съавтор/и: Манол Рибов, Невяна Кръстева, Стоян Маринов, Мария Станкова, Соня Милева, Мариана Янева, Преслав Димитров, Лилия Терзиева, Диане Найс, Еленита Великова, Петя Иванова, Ирена Емилова, Елена Александрова, Гергана Ангелова)
YOUTH AND THE GAMBLING
,
Ninth International Conference: KNOWLEDGE CAPITAL OF THE FUTURE 2016: .
(Co-author/s: Елена Ставрова, Lindita Durmishi)
Комуникационна политика. България: Югозападен университет "Неофит Рилски", 2016
Изграждане на онлайн идентичност на бранда
,
World Forum for a Sustainable Society/ 18th Annual Conference - Social Sustainability through Competitiveness with Qualitative Growth 2015: .
Предизвикателствата на маркетинга в социалните мрежи
,
ТРЕТА МЕЖДУНАРОДНА КОНФЕРЕЦИЯ „ДИГИТАЛНА КУЛТУРА И ОБЩЕСТВО” - Center Newmedia, SWU - Blagoevgrad 2014: .
WAYS OF SHAPING CONSUMER ATTITUDES ON THE INTERNET
,
III Международна научна конференция УКРАЙНА – БЪЛГАРИЯ – ЕВРОПЕЙСКИ СЪЮЗ: СЪВРЕМЕННО СЪСТОЯНИЕ И ПЕРСПЕКТИВИ 2014: 46-52.
Техники за генериране на трафик към сайтове
,
Наука и общество, Годишник научни трудове на БКОНК 2014: .
Activating the consumer behavior on the Internet through the process of interaction
,
International Scientific Conference Cultural Corridor Via Diagonalis. Cultural Tourism Without Boundaries 2013: 307-313.
Добрите практики в пъблик рилейшънс комуникациите в пивоварния сектор в ЕС
,
Наука и общество, Годишник научни трудове на БКОНК 2013: 168-185.
Improving the competitive advantage of the company through information service and support. Сърбия: Faculty of Economics - University of Niš, 2012
(Co-author/s: Милена Филипова)
Особености на пъблик рилейшънс и необходимостта им в изграждането на креативен диалог на пивоварните компании с публиките
,
сп. "Икономика и управление" 2012: 86-114.
Методологически въпроси на системата за управление на пъблик рилейшънс в пивоварното предприятие. България: Университетско издателство "Неофит Рилски", Благоевград, 2012
Проектиране и внедряване на система за управление на пъблик рилейшънс. България: Университетско издателство "Неофит Рилски", Благоевград, 2012
Планиране в сферата на икономиката. България: Университетско издателство "Неофит Рилски", Благоевград, 2011
(Съавтор/и: Илия Димов, Рая Мадгерова, Мариана Ушева, Диляна Янева)
Състояние и развитие на теоретичната мисъл за пъблик рилейшънс, сп. „Икономика и управление“
,
сп. "Икономика и управление" 2011: 89-98.