Публикации
THEORETICAL AND METHODOLOGICAL ASPECTS OF THE ANALYSIS AND EVALUATION OF THE MARKETING ACTIVITY OF THE ENTERPRISE IN THE PROCESS OF STRATEGIC MARKETING DECISION-MAKING
,
Revista Inclusiones 2021: 350-357 .
Сезонност и сезонна заетост в хотелиерството. България: ЮЗУ "Неофит Рилски", Благоевград, 2020
Increasing corporate image by the employment of disabled people
,
Revista Inclusiones 2020: 170-179.
(Co-author/s: Весела Серафимова)
Corporate image significance for the strategic development of a company
,
Revista Europa del Este Unida 2019: 110 - 118.
(Co-author/s: Весела Серафимова)
Стратегически маркетинг. България: ЮЗУ "Неофит Рилски", Благоевград, 2017
Цени и ценообразуване. България: ЮЗУ "Неофит Рилски", Благоевград, 2017
(Съавтор/и: Вяра Кюрова)
Корпоративният имидж – фактор за фирмено развитие
,
сп. Предприемачество 2016: 248 – 255.
Моделът „flexicurity“ – ефективен начин за преодоляване на сезонната заетост
,
сп. Предприемачество и икономика 2012: 97-103.
Планиране в сферата на икономиката. България: ЮЗУ "Неофит Рилски", Благоевград, 2011
(Съавтор/и: Д. Димов, Р. Мадгерова, М. Ушева, Д. Златева)