Публикации
Фактори, определящи подходите при хармонизация на фолклорнопесенният материал в училище
,
Образование, наука, икономика и технологии 2022: .
(Съавтор/и: Румен Потеров)
Съставянето на инструментален съпровод към училищният песенен материал в педагогически контекст
,
Пролетни научни четения, Пловдив 2022: .
(Съавтор/и: Румен Потеров)
ПРИНЦИПНИ ИЗИСКВАНИЯ ПРИ СЪСТАВЯНЕТО НА ИНСТРУМЕНТАЛНИ СЪПРОВОДИ КЪМ ТРАДИЦИОННИЯ ПЕСЕННО-ФОЛКЛОРЕН МАТЕРИАЛ В УЧИЛИЩЕ
,
Педагогическо образование – традиции и съвременност 2022: .
(Съавтор/и: Румен Потеров)
ОСНОВНИ ВЪПРОСИ НА ПРОФЕСИОНАЛНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИТЕ КОМПЕТЕНЦИИ ПРИ РЕАЛИЗИРАНЕ НА ДЕЙНОСТТА ПЕЕНЕ В УЧИЛИЩЕ
,
годишник на ШУ "Еп. К. Преславски" 2022: .
(Съавтор/и: Румен Потеров)
Survey of the attitudes the Soutch-West Bulgaria by the complete medium education foe the continuing of education in SWU “Neofit Rilski”
,
Knowlefge International journal, Scientific papers 2019: .
(Co-author/s: Ицка Дерижан)
Fevolping Language competences during the acquisition of the second language
,
Knowlefge International journal, Scientific papers 2019: .
(Co-author/s: Веска Вардарева)
Proactiv environment in pre-scool and scool institutions /Monitoring and evaluation of the activites under the project "Municipality of Blagoevgrad - a place ethno-innovation - obmen
,
Knowlefge International journal, Scientific papers 2018: .
(Co-author/s: Веска Вардарева, София Дерменджиева)
Български детски и народни пиеси за акордеон, първо ниво. България: ЮЗУ, 2014
Развитие на рефлексивните способности в обученито на българските студенти по акордеон
,
Образование в области искусства: от преемственности эпох до новейших технологий 2014: .
Начални пиеси за акордеон, първо ниво. България: ЮЗУ, 2013
(Съавтор/и: Румен Потеров)
11. За някои подходи при овладавянето на художествения дидактически материал в началното обучение по акордеон
,
Музикално-образователни стратегии и практики в предучилищна, училищна и извънучилищна среда 2013: .
Повишената емоционална отзивчивост като психолого-педагогическо условие при овладяването на дидактическия материал в началното обучение по акордеон
,
Музикално-образователни стратегии и практики в предучилищна, училищна и извънучилищна среда 2013: .
9. Рефлексията в обучението по акордеон на студентите от педагогическите специалности
,
Науката, образованието и изкуството през 21 век 2012: .
Проблемът за развитието на музикалните способности в обучението по акордеон
,
Образование, наука, икономика и технологии 2012: .
Технологичен модел за развитие на метроритмичен усет при обучението по облигат акордеон във ВУ. България: ЮЗУ, 2012
Корелационна зависимост между развитието на между ритмическите способности и развитието на изпълнителската техника
,
Теоретичнi та практичнi питания культурологii 2008: .
Музикалният ритъм като емоционално-изразителна и образно-смислова категория
,
Интеркултурен диалог и интеграция 2008: .
Мотивация на студенти – педагози да изучават музикален инструмент акордеон като втори
,
Европа като културно пространство 2007: .
Създаване на акордеона като музикален инструмент – исторически справка
,
Национални култури и европейска идентичност 2006: .
Общи въпроси на методиката на преподаване на задължителен акордеон в педагогически ВУЗ
,
Музиката – традиции и съвременност 2006: .
Методическа система за обучение по акордеон. България: ЮЗУ, 2004
Хармонизиране на обучението по акордеон на студенти-педагози с дисциплините от музикалния цикъл
,
Музиката-традиции и съвременност 2003: .
Възможности за хуманизиране процеса на обучение по акордеон на студентите – детски учители
,
Образованието на Балканите 2001: .