Публикации
Locus of control and self-assessment of teachers in the interactions with students in classroom
,
Годишник по психология на ЮЗУ "Н. Рилски" 2016: 48-54.
(Co-author/s: Okoutsidou, М)
Theoretical Views of Styles of Interaction between Teachers and Students
,
Сб. Приложна психология и социална практика. 2016: 287-291.
(Co-author/s: Okoutsidou, М.)
Characteristics of Direct and Indirect Influence of Teachers during the Interaction with Students in the Classroom
,
Сб. Приложна психология и социална практика. 2016: 292-298.
(Co-author/s: Okoutsidou, М)
Self-concept and Self-assessment of students from 13 to 16 year old.
,
Сб. Приложна психология и социална практика. 2016: 479-485.
(Co-author/s: Mandradzi, E.)
Cognitive and regulatory function of self-assessment of student from 11 to 12 years old.
,
Годишник по психология на ЮЗУ "Н. Рилски" 2016: 29-33.
(Co-author/s: Tsiakmaki, K.)
Developmental characteristics of students from 11 to 12 years old.
,
Годишник по психология на ЮЗУ "Н. Рилски" 2016: 34-38.
(Co-author/s: Tsiakmaki, K.)
Actual characteristics of the self-assessment of student from 11 to 12 years old.
,
Годишник по психология на ЮЗУ "Н. Рилски" 2016: 39-42.
(Co-author/s: Tsiakmaki, K.)
Въпроси на възрастовата и педагогическата психология. . България: УИ “Н. Рилски” Благоевград., 2015
Self-assessment of individual characteristics of teachers and team roles of students.. Saarbrucken, Germany: Lambert Academic Publishing, 2015
Изследване на устойчивостта и разпределеността на вниманието на десетгодишни ученици в реални учебни условия
,
Сб. „Приложна психология – възможности и перспективи“ 2014: 436-444.
(Съавтор/и: М. Стамболийска )
Психологични особености на съзнателната мотивация и учене на студентите
,
Наука - образование – изкуство 2013: 7-14.
Европейската перспектива на адаптивността на юношите в училищна среда
,
Сб. „Приложна психология – възможности и перспективи“ 2013: 33-42.
Емоции, установка и психологични ефекти в професията на учителите
,
Годишник по психология, издание на Катедра „Психология”, Философски факултет 2013: 146-166.
(Съавтор/и: Х. Йорданов )
Установка за удовлетворение във взаимодействието между преподаватели и студенти в европейски университети
,
Сб. Приложна психология и социална практика. 2012: 32-38.
Чувствителност, самоотношение и характеристики на ученето на студентите
,
Сб. Приложна психология и социална практика. 2011: 213-221.
Психологични условия за развитие на асертивността при студенти.
,
Годишник по психология, издание на Катедра „Психология”, Философски факултет 2011: 160/180.
(Съавтор/и: И.Пенева)
Адаптивни нагласи на студентите
,
Годишник по психология, издание на Катедра „Психология”, Философски факултет 2011: 48-56.
(Съавтор/и: С. Митева )
Изследване на структурата на темперамента
,
Годишник по психология на ЮЗУ "Н. Рилски" 2011: 196-213.